Vi har fått et lite “Sukkertøy” med 18 hk og soltak i innbytte på en av våre andre klassikere!
En 1966 Fiat 500 Nuevo i veldig hyggelig tilstand. Bilen har fått ny lakk i original farge som er veldig fin. Hvit bil står seg godt mot et rødt interiør. Soltak på disse er også et “must” for rolige kjøreturer med sine 18 hestekrefter. Krom er også meget fin som ofte er uvanlig på italienske biler. Til sist har bilen fått et nytt sett med dekk.

Står nå utstilt i vår butikk i Myrfaret 3, 1406 Ski
Interessert? Kontakt Dag på tlf 90033100 eller dag@cgarage.no

Vi har fått et lite “Sukkertøy” med 18 hk og soltak i innbytte på en av våre andre klassikere!
En 1966 Fiat 500 Nuevo i veldig hyggelig tilstand. Bilen har fått ny lakk i original farge som er veldig fin. Hvit bil står seg godt mot et rødt interiør. Soltak på disse er også et “must” for rolige kjøreturer med sine 18 hestekrefter. Krom er også meget fin som ofte er uvanlig på italienske biler. Til sist har bilen fått et nytt sett med dekk.

Står nå utstilt i vår butikk i Myrfaret 3, 1406 Ski

Interessert? Kontakt Dag på tlf 90033100 eller dag@cgarage.no

Floride ble avduket på 1958 Paris Motor Show . En liten bakmontert design av Pietro Frua på Carrozzeria Ghia , den brukte gulvpanelet og motoren til Renault Dauphine sedan.

Floride ble lansert i USA og Canada som Renault Caravelle et år etter introduksjonen i Europa .

Bilen ble tilbudt som en 2 + 2-coupe, en 2 + 2 cabriolet og som en konvertibel, sistnevnte er en cabriolet med en flyttbar hardtop.  Den 2,265 mm (89,2 in) akselbasen ble delt med Renault Dauphine, men lengre overheng betydde at totalt Floride var lengre med en betydelig 320 mm (12,6 in), samt litt lavere og svært litt bredere.